Tuesday, January 27, 2009

Di Malam Menjelang Pagi

Ku tutup telepon dari mu
Aku tersenyum
Masih terasa di sudut bibir, bekas gelak canda tawa
Tawa keras tanpa paksa, karna aku, kita suka
Bersama aku, yang kau tau…

Tapi, Apa kau pernah sadar
Kalau aku palsu,
Tawa canda ku sekedar penghangat
Penyemarak langit sepi dimalam menjelang pagi
Agar aku, kita bahagia,
Agar dingin itu berganti
Walau sebentar

Tawa keras lepas,
Agar tangisku tak kau dengar

Terima kasih,
Untuk tak berkata aku penipu
Walau kau tau kalau memang ya, aku penipu !
Terima kasih untuk waktu mu 
Dan kesempatan untuk aku merasa lepas
Aku senang bertukar fikir dan kata denganmu
Aku bersyukur mengenalmu
Terima kasih temanku…


Untuk yang meneleponku di malam menjelang pagi.

No comments:

Post a Comment

Stelah bca mohon di kasi komentar yh teman"...
thx b4 !!
=]